fbpx

FizioKinetoterapie pentru Slăbire

Preț Abonament Fiziokinetoterapie pentru Slăbire

Abonamentul Fiziokinetoterapie pentru Slăbire cuprinde:

    • Consult Medical Inițial de Specialitate RMFB (30 min);

    • 16 x Kinetoterapie Individual (16 x 50 min), bisăptămânal;
    • 16 x Drenaj limfatic & Accelerare Metabolică pe dispozitive de Decompresie Vertebrală la Cald cu Infraroșu (16 x 55 min), bisăptămânal;
    • 16 x Electrostimulare Frecvență Joasă pentru tonfierea segmentelor musculare (16 x 30 min), bisăptămânal;
    • 16 x Miostimulare Curenți AL-TENS pentru tonifierea musculaturii abdominale, reglarea tractului digestiv și efect anti-celulitic (16 x 55 min), bisăptămânal;
    • 16 x Reflexoterapie pe Bioheart pentru amplificarea procesului de detoxifiere a organismului și accelerare metabolică (16 x 12 min)bisăptămânal.
    • Evaluare rezultate (20 min).

Bonus: 2 x Yumeiho / Mobilizare Osteo-Articulară (2 x 55 min).

Preț: 2900 de lei*. Programați-vă acum pentru a beneficia de acest abonament în timp util (poate vă doriți o ținută elegantă și suplă de Revelion)!

Notă:

* În cazul achitării în avans (24h) se poate face o reducere de 10%. Altfel, se poate achita în 2 tranșe: 50% la începerea programului și 50% la jumătatea perioadei de efectuare.

Slăbire Sănătoasă prin FizioKinetoterapie

Petrecem cu toții mult timp la birou, cu ore de program prelungit, mese neregulate și activitate fizică pasageră. Nu acordăm atenție poziției spatelui și în timp postura se deteriorează apărând durerile. Sedentarismul este un alt aspect îngrijorător, iar pe lângă el, ronțăiala cea de toate zilele are și ea efectul ei. Mâncăm de multe ori în fața computerului, în grabă, tot felul de mâncăruri sau snackuri care mai de care mai nesănătoase. La un moment dat realizăm că ne mișcăm mult mai greu, că am luat câteva kg în plus sau chiar mai mult.

La ce ne gândim prima oară? Mulți dintre noi, vrem să ne apucăm brusc de sport.

Mergem la sala de fitness și începem antrenamente solicitante fără o abordare adecvată. De multe ori apelăm la instructori de fitness. Ei însă ne supun unor antrenamente dure fără o analiză medicală prealabilă. Astfel programele lor de exerciții fizice nu țin adesea cont de starea noastră musculară, fizică și de sănătate.

Ce riscuri ne asumăm?

Ceea ce nu știu cei mai mulți dintre noi e că trecerea de la un stil de viață sedentar (care presupune până la 10 ore de stat pe scaun) la antrenamente epuizante, poate avea urmări grave pe termen lung. Printre urmările grave pot fi durerile de coloană sau articulații. Aceste probleme apar pentru că mai nimeni nu merge la medic pentru un examen clinic și recomandarea unui specialist înainte să se apuce de sport. Întotdeauna, dorința de a slăbi este foarte mare, iar nerăbdarea de a reveni la o formă mai bună este și mai mare. Tocmai de aceea oamenii hotărăsc să aleagă programele de slăbit din sălile de fitness, neștiind însă pe mâinile cui îșîncredințează sănătatea din punct de vedere muscular și articular.

Ce putem face pentru a evita riscurile și a obține rezultatele scontate?

Pentru a evita problemele ce pot să apară atunci când trecem brusc de la o viață sedentară la un program de antrenament susținut la sala de fitnesseste bine să ne informăm și să apelăm la ajutorul specializat al unui kinetoterapeut și al unui medic de recuperare medicală și medicină fizică. Astfel procesul de slăbire va fi controlat și supervizat și va avea ca obiectiv slăbirea sănătoasă, fără afectarea sistemului musculoscheletal.

Pe baza obiectivelor stabilite de medicul de recuperare medicală, un kinetoterapeut va ști ce exerciții să vă recomande astfel încât să nu agraveze alte afecțiuni prezente, ci dimpotrivă, exercițiile alese să vă fie benefice. Spre exemplu, dacă unul din genunchi este afectat, kinetoterapeutul vă va recomanda exerciții pentru segmentele adiacente (șold, trunchi) dar care vor avea beneficii directe asupra articulației și musculaturii stabilizatoare a genunchiului. Totodată, kinetoterapeutul își asumă responsabilitatea de a-l instrui pe pacient în ceea ce înseamna gimnastica respiratorie. Această gimnastică reprezintă nucleul execuției unor serii de exerciții corect efectuate din punct de vedere al funcției aparatului cardiovascular și pulmonar. Ba chiar mai mult, poate include în program exerciții de gimnastică medicală de recuperare specifice afecțiunii respective, care să elimine și simptomatologia deranjantă și să ajute la ameliorarea sa, pe lângă efectele directe asupra kilogramelor în plus.

Pentru a pune în aplicare soluțiile potrivite fiecărui tip de pacient, în cadrul Centrelor LITherapy am creat un nou tip de abonament de fiziokinetoterapie pentru slăbire sănătoasă.

Pentru o perioadă de 2 luni abonamentul include:
    • Consult Medical Inițial de Specialitate Posturologie/RMFB (30 min);

    • 16 x Kinetoterapie Individuală (16 x 50 min), bisăptămânal;
    • 16 x Drenaj limfatic, detoxifiere & accelerare metabolică pe dispozitive de decompresie vertebrală cutermoterapie și infraroșu (16 x 55 min), bisăptămânal;
    • 16 x Electrostimulare pentru tonifierea segmentelor musculare (16 x 30 min), bisăptămânal;
    • 16 x Miostimulare pentru tonifierea musculaturii abdominale, menținerea fermității pielii, reglarea tractului digestiv și efect anti-celulitic (16 x 55 min), bisăptămânal;
    • 16 x Reflexoterapie pe Bioheart (16 x 12 min) pentru amplificarea procesului de detoxifiere a organismului și accelerare metabolicăbisăptămânal.
    • Evaluare rezultate (20 min).

Bonus: 2 x Yumeiho / Mobilizare Osteo-Articulară (2 x 55 min).

Pentru persoanele ce doresc rezultate și mai rapid, se pot adăuga pachetele de slăbit NUTRILITE, precum și consultanță de specialitate în nutriție (prin partenerii noștri – Dieta Vie – www.dietavie.ro).

Planul de tratament pentru controlul greutății

Pentru un proces cu un ritm sănătos de slăbire, la Centrele LITherapy elaborăm programe personalizate care țin cont de constituția unică a fiecăruia șreacțiile diferite pe care le pot avea diferiți oameni într-un program de fiziokinetoterapie.

În abordarea unui program de fiziokinetoterapie trebuie luate în considerare următoarele aspecte:
  • Evaluarea antecedentelor medicale;
  • Evaluarea nivelului actual de activitate fizică;
  • Calcularea indicelui de masă corporală;
  • Testarea rezistenței la efort a pacientului.

În urma acestor informații, echipa de specialiști îți va furniza un program individualizat de activitate fizică, format dintr-un program de exerciții cardio, respiratorii șexerciții de rezistență. Pe tot parcursul procesului de slăbire, progresul va fi înregistrat și supravegheat îndeaproape de un kinetoterapeut.

Ce conține un plan pentru controlul greutății:
  • Consiliere personală cu privire la stilul de viață actual al pacientului și suma schimbărilor necesare pentru un stil de viață sănătos, precum și evaluarea dispoziției acestuia de a face modificări îactivitățile sale cotidiene;
  • Recomandarea și supravegherea evoluției în programul de exerciții fizice, cu scopul de a diminua masa grasă, a crește rezistența și tonusul muscular, mobilitatea șrezistența la efort;
  • Supravegherea altor afecțiuni asociate cu obezitatea (ex: tensiunea, insuficiența respiratorie, dureri la nivelul coloanei sau al articulațiilor, boli ale inimii, diabetul, dereglări endocrine);
  • Coordonarea programului kinetic cu alte tehnici ajutătoare (alimentație sănătoasă bazată pe recomandări de specialitate, prin partenerii noștri Dieta Vie – www.dietavie.ro, decompresie la cald cu infraroșu, miostimulare, electrostimulare și reflexoterapie).

Ședințele de kinetoterapie trebuie să aibă o intensitate moderată, de 50 minute pe zi, 2 zile maximum pe săptămână. Cele de decompresie, miostimulare, electroterapie și reflexoterapie vor fi efectuate tot cu intensitate moderată, 2 zile maximum pe săptămână.

Rolul decompresiei la cald cu infraroșu îprocesul de slăbire sănătoasă:

Pe dispozitivul de decompresie vertebrală la cald cu infraroșu, pe lângă spațierea ușoară a vertebrelor și deblocarea rădăcinilor nervoase au loc următoarele procese conexe:

  • reglarea sistemului endocrin;
  • detoxifierea în profunzime a organismului până la nivel celular;
  • drenajul limfatic;
  • accelerarea metabolică.
Rolul Miostimulării în procesul de slăbire sănătoasă:

Centura miostimulatoare aplicată pe mușchii abdominali conduce la reglarea tractului digestiv și la tonifierea musculaturii abdominale. Practic o ședință de 55 minute cu această centură echivalează ca rezultat cu efectuarea a 100 de abdomene. Un alt aspect important al utilizării acestei centuri este asigurarea fermității pielii în zona abdominală precum și efectul anti-celulitic.

Rolul Reflexoterapiei pe Bioheart în procesul de slăbire sănătoasă:

Prin Reflexoterapia pe Bioheart sunt activate atât la rece cât și la cald toate punctele reflexogene din tălpile picioarelor, îmbunătățindu-se astfel funcționarea tuturor organelor interne. Totodată sub acțiunea presopuncturii se dislocă microcristalele de toxine acumulate pe tălpile picioarelor, toxinele sunt transmise către organele de eliminare și de acolo sunt eliminate. Astfel se asigură împreună cu decompresia, un proces complex de detoxifiere a organismului în profunzime, până la nivelul celular și se accelerează de asemenea metabolismul.

Rolul Kinetoterapiei în procesul de slăbire sănătoasă:

Când vine vorba de slăbitcel mai bun tip de antrenament este cel de tip aerobic cu rol în arderea grăsimilor. Există

1. Aerobic de intensitate mică, antrenament de lungă durată:

maximum 30 de minute, iar intensitatea efortului este scăzută sau moderată. Acest tip de antrenament arde în mod direct grăsimile, iar energia folosită provine din oxidarea acestora.

2. Aerobic de intensitate mare (antrenamentul cardio): 

maximum 20 de minute, iar intensitatea este mare. În acest tip de antrenament, energia folosită rezultă din utilizarea glicogenului din mușchi. Astfel, într-un timp relativ scurt, se poate observa pierderea țesutului adipos șcreșterea activă a forței musculare atât la nivel segmentar cât și la nivel local.

3. Antrenament de tip anaerob:

În comparație cu efortul de tip aerob, care se execută cu un consum suplimentar de aer din cauza efortului cu intensitate crescută susținut, antrenamentul aerob are la bază niște mișcări simple, executate cu ajutorul unor greutăți care au la baza contracțiile de tip izometric și izotonic.

Kinetoterapia și tonifierea musculară

Pentru persoanele care doresc să-și mențină sau să-și crească tonusul, forța musculară șrezistența la efort, sunt recomandate antrenamentele de forță (cu greutățiși cele de anduranță, de durată scăzută sau medie și intensitate medie spre crescută.

În funcție de tipul de antrenament recomandat, Centrele LITherapy dispun de toată aparatura necesară procesului de transformare. Aici veți găsi dispozitive de decompresie la cald cu infraroșu, biohearturi pentru reflexoterapie, dispozitive pentru electrostimulare, centuri miostimulatoare, precum și mijloace adjuvante: greutăți, benzi elastice, spalier, scripeți și mingi.

Rolul Kinetoterapiei în tratarea obezității

În cazul pacienților care suferă de obezitate, kinetoterapia începe cu o parte introductivă în care se execută mers cu variații de pașiexerciții pentru încălzirea generală a aparatului locomotor și continuă cu un complex de exerciții variate șexerciții de respirație.

Programul kinetoterapeutic pentru obezitate:

Etapa lipolitică – cuprinde exerciții cu o durată și o intensitate care cresc treptat și care au ca scop arderea depozitelor de grăsime. Exercițiile cuprind grupe musculare cât mai mari, fiind executate din poziții diferite care determină schimbarea permanentă a centrului de greutate, fără a pune însă presiune pe zonele articulare cu probleme șfără a afecta zonele articulare sănătoase.

Etapa musculopoetică – urmărește dezvoltarea musculaturii spatelui, abdomenului, toracelui și membrelor. Această etapă include exerciții executate în ritm lent, cu tensiuni finale menținuteexerciții de izometrie segmentarăexerciții analitice din poziții cu suprafață mare de sprijin. Prin aceste exerciții se urmărește întărirea musculaturii atât segmentare cât și globale, pentru o mai bună susținere a aparatului locomotor.

Etapa de întreținere – urmărește păstrarea rezultatelor obținute în primele două etape și prevenirea reapariției surplusului de greutate. Această etapă este importantă pentru menținerea atât a greutății corporale, cât și a tonusului muscular. Exercițiile fizice trebuie continuate pentru prevenirea obezității și pentru evitarea scăderii forței musculare obținute și totodată trebuie păstrat tonusul muscular și mobilitatea articulară câștigată în urma tratamentului kinetoterapeutic. Efortul trebuie să scadă treptat în această etapă de întreținereacordând o importanță mai mare exercițiilor de respirație și relaxare.

Kinetoterapeutul, sprijin emoțional în procesul de slăbire

Indiferent dacă o persoană este predispusă genetic la obezitate ori aceasta se instalează subtil în timp, poate din pricina unei sarcini, a unei probleme cronice sau a unei schimbări dramatice bruște de alimentație, un program activ de mișcare prin exerciții fizice active și o dietă corespunzătoare vor readuce organismul pe făgașul inițial, cel corect și sănătos. Terapeuții noștri sunt aici pentru a veni în ajutorul Dvsaducând sprijin atât din punct de vedere fizic cât și din punct de vedere psihic. Ei vă vor ajuta să depășiți momentele grele și să continuați evoluția într-un ritm sănătos și adecvat la stilul Dvs de viață. Deseori, chiar și cei mai de succes oameni se pot împotmoli, fiindu-le greu să o ia de la capăt. Ideal este să aveți   alături pe cineva atent la îndeplinirea obiectivelor Dvs. Kinetoterapeutul este cel mai indicat pentru acest rol.

Începeți schimbarea pe termen lung pe care v-o doriți alături de noi. Programați-vă la o consultație inițială șaflați care este programul de slăbire cel mai eficient pentru Dvs.

*DISCLAIMER:

Precizăm că atât programele de tratament necesare cât și rezultatele obținute diferă în funcție de fiecare pacient în parte, vârstă, stadiul afecțiunii, durata prezenței în corp a afecțiunii respective, momentul prezentării la tratament (criză, post sau ante-criză dureroasă acută) și nu în ultimul rând de rigurozitatea respectării programului de tratament recomandat de medicii centrelor noastre.

Tag:slabire sanatoasa, slabeste sanatos, slabit, diete slabit, pierdere in greutate, obezitate, supraponderabilitate, supraponderal, cum sa slabesc, pachet slabire, dieta slabire, slabire rapida, cum sa slabesti repede, program de slabit in bucuresti sector 2, diete slabire bucuresti, programe slabire bucuresti, centre slabire, centre nutritie bucuresti, nutritie sanatoasa, nutritie pentru slabit, consultatii nutritie, consultatii nutritie bucuresti sector 2, programe nutritie bucuresti sector 2, clinci nutritie bucuresti sector 2

LITherapy® | Tratare Dureri de Spate | Proceduri Nechirurgicale